onsdag

2009-03-25 17:26:07

Idag var jag duktig och stannade kvar på skolan och skrev, fastän alla andra drog hem. Beröm till mig! Jag berättade förut att vi hade vi uppgift att skriva 5 notiser och när vi hade lämnat in dem så berättade våran lärare att vi måste göra om allihopa, för enligt honom hade vi inte gjort några notiser. Så nu har jag börjat om från scratch och jag har lyckats skriva klart 2,5 notiser av 5. Det tar sån tid, eftersom man är mer nogrann med det man skriver nu än förut, med tanke på att man vill inte göra om dem ännu en gång.


Jaja, nu ska jag göra mig i ordning för att senare gå ner till min granne och gratulera honom, eftersom han fyller 50år idag. Grattis grattis! Då blir det till att träffa lite trevliga människor, vara lite allmänt social och kanske om man har tur så blir man bjuden på en tårta. (a) Jag kände att jag var lite sugen på något, så varför inte satsa på stort? Haha, litet svull. Men man får, ibland så... Uppdaterar er senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0