inbakad fläta

2009-03-16 17:34:57

Gjorde en inbakad fläta på mig själv inatt (och jag klarade det, för första gången!), alldeles precis innan jag gick och la mig. Såhär blev flätan och resultatet, I like it!


Det var egentligen meningen att jag skulle kliva upp tidigt idag, men så blev inte fallet. Jag blev väckt av att en söt fyllskalle ringde och väckte mig kl. 5.00 inatt, och ville prata. Det gjorde ingenting :) ♥ men det resulterade i att jag klev upp kl. 13.00 i alla fall.
Jag måste faktiskt erkänna att jag är väldigt stolt över mig själv, för att jag stannade hemma hela helgen och pluggade - och nu är jag klar med det mesta! Nu ska jag åka iväg och spendera resten av dagen och kvällen tillsammans med E (♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0