muntliga delen avklarad!

2009-03-31 13:27:21

Nu är den muntliga delen av nationella provet avklarat! Mitt tal gick jättebra och det känns hur skönt som helst att ha det gjort! Nu är jag hemma och ska till att mysa ner mig i sängen och kolla på det nya gossip girl-avsnittet. Efter det blir det plugg, as usual. Jag har ju den skriftliga delen av nationella provet imorgon, som är = skriva en uppsats. Så jag ska titta igenom häftet och försöka komma på några tänkbara ämnen som jag kan skriva om. Sen ska jag även plugga naturkunskap, eftersom jag har prov på torsdag. Roligt vecka? Ja, mycket. (känn ironin, gott folk!) Men som tur är så blir det lugnt nästa vecka.

BTW! Så är jag så fruktansvärt glad över att snön äntligen håller på att
smälta bort och det håller på att bli vår. HÄRLIGT, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0