just like heaven

2009-03-24 22:48:58

Dagens pluggande har väl gått sisådär. Har kommit en bit på vägen i alla fall, men är inte riktigt klar med allt. Jag längtar verkligen tills jag ligger i fas med allt skolarbete och inte ligger efter lika mycket som jag gör nu. Känner ni igen er?


Nu tänkte jag i alla fall lägga mig i sängen och kolla på "Just like heaven", som förövrigt är en skitbra film, och somna till den. Det är trots allt skola som gäller för mig imorgon igen och jag känner på mig att det inte kommer att bli en så bra dag, med tanke på att vi kommer att ha text i tre timmar. Att sitta framför en dator i tre timmar kommer inte att göra min huvudvärk (som vägrar ge med sig) mycket bättre om jag säger så, men man får väl hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: SVAR:

Madelene heter hon, en tjej från sundsvall!

2009-03-24 @ 23:02:14
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0