monday

2009-03-16 18:09:07

Gårdagen spenderade jag hos E (♥). Vi kikade på film och hade det mysigt bara. Fastän jag hade sovmorgon till tolv idag, så råkade vi sova lite för länge. Vilket ledde till att jag nästan kom försent till min första lektion, men jag hann precis.


Jag & E råkade sova över lite.

Jag har bara haft dryga lektioner idag. Blev lätt irriterad på saker och min huvudvärk blev bara värre och värre under dagen. Det berodde kanske på att min frukost och lunch bestod endast av en skink/ost baguette och en banan. Men jag hade världens tur när jag stod och väntade på bussen. Syrrans kompis hade köpt en hamburgare på Frasses till Carro, som hon inte ville ha, så jag fick den. MMMMUMS!
Nu sitter jag här hemma, mätt och belåten, och ska sätta igång med pluggandet. Har så sjukt mycket i skolan just nu, så jag spyr snart. BLÄ! Men som tur är så är det inte långt kvar nu, bara 88 dagar kvar till studenten, wiho!

Dagens outfit

Svart cardigan @ VeroModa
Vitt linne @ Gina tricot
Svarta jeansleggings @ Hollywood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0