all we need is love . . . and food?

2009-03-07 15:38:16

Outfit for today
Svart cardigan @ Vero Moda
Svart linne @ Gina tricot
Jeansleggings @ Gina tricot

Klockan 11 vaknade jag imorse av att min kusin ringde och sa att han skulle åka och hämta upp mig och sis om ett litet tag, så det var bara att ta på sig kläderna, käka lite frukost, för att sedan åka iväg till Bergsjö.

Min moster fyller nämligen 50 år idag (grattis till henne!), så när vi kom dit så var det redan fullt hus där - släktingar, arbetskamrater, vänner etc. Och det bjöds på både de ena och det andra; smörgåstårta, marrängtårta, kakor av alla sorter osv - och det tackar man ju inte nej till direkt? hehe... Medans vi satt och fikade, så satt vi alla kusiner samlade och snackade allt från veganer, till melodifestivalen, till våra framtida liv, till johan glans och ja, allt möjligt helt enkelt. (haha!). Våra konversationer är ganska varierade.

Vid fem tiden var vi hemma och middagen började göras i ordning nästan direkt. Jag hade ingen aning om hur jag skulle få plats med middag i min lilla mage, efter all jäkla tårta, men det gick ner det också (haha!). Som tur var så bestod middagen bara av kycklingsallad och vitlöksbaguetter.
Min kväll blev en hemmakväll och jag gjorde inte så speciellt mycket, förutom att bara ta det lugnt och snacka en massa skit med sis & Carro. Våran kvällsfika var väldigt god och underhållande (haha!). Den bestod av kladdkaka med glass och riktigt kassa skämt, men jag lyckades ändå förlänga mitt liv med ett antal år.
HAHA! Nu när jag har skrivit klart dehär inlägget och läste igenom det, märkte jag att jag har ätit i stort sett hela dagen. Det är ett under att jag inte rullar fram snart, ohmy.. All we need is love . . . and food?


Kommentarer
Postat av: frida

sv: där det såtr 344 skriver du 25 istället (: på två olika ställen...

2009-03-07 @ 16:01:44
URL: http://fridaalmqvist.blogg.se/
Postat av: SVAR

tack så mycket! :)

2009-03-07 @ 16:09:38
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0