skönheten vs. odjuret

2009-03-21 16:55:12

Denna fredag blev en lugn hemmakväll för min del. Sis drog iväg på g-festen, vilket innebar att det bara var tre av fyra familjemedlemmar kvar i huset. Vi lagade en riktigt god middag tillsammans och efter det gick vi in till vardagsrummet och kollade på Let's Dance. Det var riktigt spännande att kolla denna gång, eftersom det bara var de tre bästa dansparen kvar.

Bilden är tagen från TV4:s hemsida.

Morgan var den som fick åka ut denna gång och jag tyckte så synd om honom, för han ville verkligen komma till final. Alla ville väl komma till final, men någon måsta ju åka ut - denna gång blev det Morgans tur. Den som ger sig in i leken, får leken tåla. Nu är det Laila och Magnus kvar, med respektive dansparner, och jag undrar hur det kommer att gå jag..

Skönheten vs. Odjuret
Vem tror du kommer vinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0