måååndag

2009-03-09 23:36:32

Var det någon mer än jag som såg säsongspremiären av "Spårlöst" ikväll? Jag tycker det är ett så bra program, men framförallt så fruktansvärt rörande. Spänningen och alla känslor, ojoj... Kvällens avsnitt gjorde så att både jag och mamma grinade floder (haha, vilken trevlig syn). För er som missade kvällens avsnitt, kan titta på reprisen på söndag kl. 14.15 och för er som vill följa programmet så går det varje måndag kl. 21.00 på TV4.

"Spårlöst", bilden är från kvällens avsnitt och tagen ifrån TV4:s hemsida.

Nu kanske det är läggdags för mig? Jag som tyckte det var jobbigt att kliva upp kl. 10 imorse, ska försöka kliva upp kl. 06.00 imorgonbitti. Jag undrar hur det kommer att gå ja... Det är en förjävla mix dedär - ena dagen har jag sovmorgon till kl. 12.00 och den andra dagen börjar jag den sjukligt tidiga tiden kl. 8.00. Jag börjar nämligen en ny kurs imorgon, Text C, så jag får väl se hur det går. Berättar mer om det imorgonbitti, när jag sitter på lektion. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0