tiden går så jäkla fort!

2009-03-17 18:26:03


Är jag den enda eller är det fler än jag som tycker att tiden går så jäkla fort? Det är helt insane! Emma berättade för mig nyss att det bara är 30 skoldagar kvar (alla helger och lovdagar är borträknade). 30 dagar?!! Det är ju ingenting. Tänk hur mycket man ska hinna med innan dess?

Jag upptäckte även idag, när jag gick in på min och Emmas bokning, att den 21 april ska resten av pengarna till bulgarien-resan betalas in. Det är ju snart! Hur ska man hinna få ihop alla pengar till den OCH fickpengar? Det är helt sjukt alltihop. Nu gäller det till att snåla... och det som jag är så bra på, menar jag, not good.

Det är 87 dagar kvar till studenten.
Vart tog all tid vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0