byebye school!

2009-05-29 21:05:55

Nu är skolan slut, finito. Jag kan fortfarande inte förstå det och jag kommer förmodligen inte att förstå det heller förrän i augusti, då alla börjar skolan igen - förutom jag. Men jag måste säga att det är fruktansvärt skönt! Nu väntar bara bulgarien, studenten och balen. Allting är så overkligt.



Imorgonkväll åker vi till Arlanda och flyget till Bulgarien går 06.00 på söndag morgon. Vädret ser väl ganska lovande ut, right? När jag kikade tidigare i veckan så stod det att det skulle regna tre dagar, men nu ser det ut såhär. Så ja, jag tycker i alla fall att det ser ganska skapligt ut. :) Jag längtar så jag snart tuppar av. Utomlands med E och mina brudar Emma, Linnéa & Cicci. Det kan bara inte bli bättre. ♥ Nu måste jag fortsätta packa, CIAO! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där för sverige? :)

2009-05-30 @ 02:18:39
Postat av: Svar;

Näe, för Bulgarien. :)

2009-05-30 @ 10:28:02
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0