gävle

2009-05-26 11:47:22

I fredags åkte jag till Gävle med mamma och syrran. Bilresan dit bestod av enbart allsång och flumm. Vi stannade även till i Söderhamn för att köpa "lite" resegodis och vindruvor, göttans! När vi väl kom till Gävle var det helt omöjligt för oss att hitta, eftersom vi är van vid att åka tåg. Vi åkte lite vilse sisådär, men JAG hittade den rätta vägen. Är ganska stolt över det, ja! Efter fyra timmar hade vi hittat allt vi behövde och åkte hemåt.

Mina inköp för dagen

Väska till balen - Glitter


Örhängen - Accent


Tygskor - H&M

När vi kom hem, kom min kusin Linda på besök. Det var meningen att jag skulle klippa och färga håret på henne, men gav över den uppgiften till sis eftersom E kom hit. Kvällen bestod utav: Middag, The sims 3, "Trolltyg i Tomteskogen", film och kvällsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0