work [update]

2009-05-16 22:37:12

Idag har jag jobbat 8-15 och det gick hur bra som helst. Det är tredje året i rad nu som jag jobbar här, fast under dessa tre år har jag jobbat inom olika områden och haft andra uppgifter. Detta är första gången jag jobbar i shopen.

Såhär ser det ut där jag jobbar.

Figo var även där och höll mig sällskap, när jag inte hade några kunder.

Både pappa och Figo var där och höll mig sällskap hela dagen. Pappa lärde mig allt jag behövde veta och göra med kassan, betalning osv, samt hjälpte till när det blev lite för mycket (eftersom han själv jobbar där). Kändes väldigt tryggt att ha honom där, i alla fall första dagen. Imorgon får jag klara mig själv (y) men det ska jag nog klara av. I slutet av arbetsdagen bjöd han mig på en hamburgare, göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0