stress måndag

2009-05-05 15:06:20

Stress, stress, stress - men vi lyckades. Var lite orolig över att vi inte skulle hinna bli klar med powerpointen och hinna öva innan - men som sagt, vi lyckades! Samhällsredovisningen gick jättebra och efteråt pustade man verkligen ut. På naturkunskapen gjorde vi någonting, som vi aldrig har gjort förut - vi sjöng studentsånger. Riktigt roligt var det.

Studentsången

Efter det hade vi religion och efter förra lektionen, då vi hade tagit dit rektorn, var vi lite oroliga över hur han skulle vara mot oss, men det var lugnt. Läraren pratade på och sen fick vi jobba själva. Runt 16.00 tiden åkte jag hemåt och när jag kom hem käkade jag en skink/ost sallad. Sen var det meningen att jag skulle plugga resten av kvällen, men jag orkade inte. Var för trött och alldeles groggy - jag börjar bli förkyld, crap.

Min extremt delikata sallad, mmmmums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0