jobb och slit

2009-05-13 20:34:43

Som jag har slitit och krånglat och haft mig idag, suck...! På onsdagarna brukar jag vanligtvis åka hem och jobba efter naturkunskapen, men idag hade jag bestämt mig för att sitta kvar och bli klar med en massa uppgifter. Först gick jag igenom tre texter med min lärare, efter det var det dags att göra alla ändringarna (det var där det krånglade och tog mest på krafterna, att få allting att se bra ut) och till sist, men inte minst, skriva ut dem.

Det var egentligen meningen att jag skulle hinna skriva klart notiserna också, men pga. att vårat klassråd tog ca en timme av lektionstid, så blev det inte av. Nu har jag bara notiserna kvar att skriva, sen är kursen avklarad. Känns så skönt att en efter en avslutas kurserna, men ändå så konstigt. Allting känns så overkligt på något vis. Jag kan fortfarande inte förstå att jag tar studenten snart. Wellwell... nu ska jag återgå till mitt pluggande - har naturkunskapsprov imorgon i genetik och genteknik. Wish me luck! :)

Bl.a. detta ska jag förstå mig på tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0