i love you, but i love me more

2009-05-21 10:00:27

Det blev mycket gjort denna onsdag. Blev klar med både notiserna och projektarbetet, eller ja... vi gjorde projektarbetet i en pdf-fil, så det är bara att skicka iväg det på tryckning på måndag. Efter det blev det lite krångel och yr både hit och dit, men nu är balbiljetten fixad i alla fall. 420kr puts väck!

Även att jag träffade Emma, den negen som kom hem ifrån Italien inatt, alldeles precis innan jag skulle åka iväg. Gissa om jag blev glad då. Har saknat dig som tusan, babe!

Bilresan ner från skolan till stan, vad kan man säga? En vettskrämd brud, en misslyckad U-sväng och Jimmy skrek som en tjej. Hahaha! Lite roligt var det faktiskt.. Hade nog varit roligare om man hade varit med. Menmen... ikväll blir det utspark & utgång och jag hoppas på en väldigt lyckad kväll. Nu: MAT! Ses i dimman, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0