090521

2009-05-21 23:36:57

Var helt slut när jag kom hem idag i alla fall. Tog av mig skorna, slängde iväg väskan på golvet och sen la jag mig i soffan och sov ett antal timmar. Kvällen har spenderats åt att plugga lite, chilla lite och kollat på "Bonde söker fru".

Någon mer än jag som tittade på "Bonde söker fru" ikväll?
Bild tagen från: www.aftonkuriren.se


TYVÄRR så har jag inte fått några bilder från gårdagens bravader ännu, men förhoppningsvis så får jag det imorgon. Blir som sagt mycket roligare att berätta med bilder. Nu ska måste jag faktiskt gå och lägga mig, om jag ska orka med morgondagen. Ska åka iväg till Gävle tidigt imorgonbitti tillsammans med mamma och sis. Lite shopping osv, kommer bli kul. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0