studentfotografering

2009-05-28 20:24:35

Idag hade vi inga lektioner, utan bara studentfotografering. Vanligtvis brukar jag få sitta, eftersom jag är så kort, men inte nu - jag fick stå (!!!) Detta var lycka för mig, haha! Jag hade gärna velat visa er ett kort, så ni kunde få se hur fina vi var, men C vet inte vart hon har sladden till mobilen. Det kommer isf bilder senare!
Men det var en riktigt mysig känsla i alla fall och så fort man satte på sig kläderna och mössan, fick man bara lust att skrika: "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAAAAN VA VI ÄR BRAAAAAAAA!". Efter våran studentfotografering gick vi runt i skolan och där fick vi se andra blivande studenter springa runt och yra. En riktigt rolig dag har det varit. :)

När allting var fixat och klart gick jag vidare till E. Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att lägga mig i soffan och sova en liten stund. Senare blev det lite sims spel och mys framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0