veckorevyn

2009-05-06 20:57:59


Idag när pappa kom hem ifrån jobbet hade han köpt med sig kexchoklad och en Veckorevyn till mig. Då blev jag glad! Ett stort (+) var att med Veckorevyn fick jag även solpuder. (y) Har tänkt köpa det så fort jag har haft tid, men nu behöver jag ju inte göra det.

Under dagen har jag löst deras korsord, så nu ska jag skicka iväg det och ett prenumerations svarskort. Om jag vinner på korsordet kommer jag att få en parfym (som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter) och genom att jag skickar in detta prenumerations svarskortet kommer jag att få 5 nr av Veckorevyn + mascara och blush från Face Stockholm för 98kr. Det gillar vi!


Mascara och Blush från Face Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0