HOFFMAESTRO

2009-11-23 13:47:56

Kvällen började med en extremt god middag med familjen och några vänner. Efter middagen så kom min chafför för kvällen Loffe och André och hämtade upp mig och vi åkte in mot staden. Där hämtade vi upp Emma och åkte sen vidare till Sunkan på förkrök.

Det började som en lugn förfest, men spårade lite senare mot kvällen. Vid elva tiden drog vi på Stadt och det spårade även där. Det var sjuuukt mycket folk ute, vissa var det mycket trevligare att träffa än andra. När Hoffmaestro gick upp på scenen så blev det helt insane på dansgolvet, det gick inte att stå där typ. Jag var nära på att gå ut ifrån massan, men så börja de spela min favoritlåt "So do you", så då måsta jag bara stanna kvar och lyssna. Det spelade ingen roll hur mycket man än flög fram och tillbaka, det var det värt! Efter att de spelat klart låten så gick vi därifån, för då var det helt omöjligt att stanna kvar.

En gryyyymmt lyckad kväll! Tack Sunkan för den grymma förfesten och tack mina underbara vänner som gjorde kvällen helt underbar!

BILDER FRÅN FÖRFESTEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0