Jag ser faktiskt fram emot en lugn lördagkväll

2009-11-07 20:29:41

Har precis ätit en superb middag med familjen och nu ligger jag i sängen proppmätt och kollar på film med syrran. Detta är första gången på länge som jag är hemma en lördagkväll och verkligen inte vill göra någonting annat. Det är några vänner som ska ut, men jag är inte ett dugg sugen på utgång ikväll (kors i taket, I know!). Men jag har varken lust eller ork. Tror jag håller på att bli förkyld... Känner mig både hängig och sjabbig, så usch. Men det ska det bli ändring på till veckan. Men just nu så ser jag faktiskt ram emot en lugn lördagkväll tillsammans med familjen och min vita choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0