You could write a book on how to ruin someone's perfect day

2009-11-23 18:08:09

Idag är det måndag och början på ännu en ny vecka. Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden. Jag har jättesvårt för att sova på nätterna och inatt var det bedrövligt. Ni kanske känner igen er? När man verkligen är hur trött som helst och vill ingenting annat än att sova, men så går det inte. Man vrider och vänder på sig flera ggr om och tillslut så vågar man inte kolla på klockan för att se hur sent det är. Riktigt bedrövligt var det i alla fall och det resulterade i att jag åt en väldigt sen frukost.

Och när jag inte har fått sovit bra och tillräckligt länge under en natt, så mår jag inge vidare dagen efter. Idag har jag haft ont i hela kroppen och en huvudvärk utan dess like. Detta är ingen vidare bra början på veckan, men jag hoppas att ni har haft en bra dag idag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0