Oplanerad utgång

2009-11-29 23:20:53

Igår hade jag faktiskt bestämt mig för att stanna hemma, men på något vis så lyckades André övertala mig till en utgång. Kvällen började med förkrök hos Björn (aka Lil Wayne som jag brukar kalla honom och det är för att jag tycker att de liknar varandra sjukt mycket utseendemässigt) och där var det bara jag och grabbarna. Då trivs jag, hahaha! Näerå, men det var trevligt. :) Vid tolv tiden så gick vi på Stadt och där var det faktiskt ovanligt lite folk. Men man kanske upplevde det som lite helgen efter Hoffmaestro, vad vet jag? Det spelade i alla fall ingen roll, för jag hade en rolig kväll ute med grabbarna i alla fall. Oplanerade utgångar brukar oftast bli mycket roligare, håller ni inte med?


Denna bild får tala för sig själv, men detta beskriver gårdagen väldigt bra - galet!
Man kan inte annat än älska dessa grabbar, hahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0