Ingen bra start på dagen

2009-11-24 17:42:03

Min dag började inte så bra. Först så sov jag till kl. 12, vilket var väldigt irriterade eftersom jag försöker vända tillbaka dygnet, och så drömde jag världens mardröm (flera saker, som verkligen skrämmer mig, inträffade och jag vaknade upp panikslagen). Sedan hittade jag inte det nya gossip girl avsnittet, vilket också var smått irriterande eftersom jag har sett fram emot det i en vecka nu (men det visade sig att det kommer inte ett nytt avsnitt förrän 30 november, för er som undrar). Lite senare än det så började min mage att krampa och jag fick ligga i fosterställning ett bra tag innan det gick över. Som sagt, min dag började inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0