If you were to leave me now, I'd probably do nothing to stop it

2009-11-26 23:32:13

Nu är jag hemma och det har jag i och för sig varit i några timmar, men ändå. Har varit till mormor och morfar och hjälpt de sätta upp lite gardiner och ljusstakar osv. Men nu sitter jag här i mitt rum och kikar på Beck och har det mysigt. Jag fick mina doftljus igår från Partylite och nu så luktar det Toskanska vingårdar i mitt rum. Åh, det luktar så gott! Inatt kommer jag att somna gott minsann. Nu längtar jag tills imorgon och på lördag, hihi. Även att min baby Stina ringde mig för ett litet tag sedan, blev så sjukt glad. ♥ Längtar tills hon kommer hem den 16onde, åhå då ska det firas! Så som jag saknar henne. Puss på henne! Och med det så säger jag godnatt mina söta läsare! :)


Orange: Halloween-natt Vit: Vita snöbär Lila: Toskanska vingårdar

Kommentarer
Postat av: dinstina

pusspusspuss

2009-11-29 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0