Detta är verkligen framsteg!

2009-10-01 10:57:10

Jag vaknade kl. 10.00 och klev upp, frivilligt! "Kors i taket!", I know. Detta är verkligen framsteg. Annars brukar jag sova till kl. 12.00-13.00 någon gång. Detta är tredje dagen i rad nu som jag kliver upp tidigt. I tisdags klev jag upp kl. 8.00 och igår och idag klev jag upp kl. 10.00. Jag är riktigt stolt över mig själv, haha! Vuxenpoäng? JA!

Det är dock inte det enda jag har gjort de senaste dagarna. Jag har drömt så knasiga drömmar på sistone, riktigt galna. Jag har drömt och sen vaknat, flera ggr under en natt. Varför? Hmm... Wellwell, nu ska jag gå ner och äta min efterlängtade frukost. Ciao! :*


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Hej! :) Vad ska du göra i helgen? :D

2009-10-02 @ 09:26:02
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0