Godnatt och tack för idag!

2009-10-21 23:29:38

Det blev ingen utgång ikväll. Vi var inte lika taggade som vi var för några dagar sedan, när vi kom på själva idén med att vi skulle gå ut ikväll, så det blev en hemmakväll. Vilket var väldigt skönt, eftersom mina fötter fortfarande värker.

Jag har precis kollat klart på Grey's Anatomy och det var lika bra som det alltid är. Jag missade ju förra veckans, så ikväll har jag kollat på både förra veckans och dagens avsnitt. En sjukt bra serie är vad det är! Nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen fortsätta kolla på satc, men är så trött att jag kommer nog inte hinna se så mycket innan jag somnar. I vilket fall så säger jag godnatt och tack för idag! Goodnight! :*

Kommentarer
Postat av: ernst

godmorgon,hur var din dag igår?ha en bra dag,kram

2009-10-22 @ 06:17:23
URL: http://www.metrobloggen.se/gnoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0