Hiss och diss

2009-10-08 17:47:18



ο Färgen lila
Jag har verkligen fastnat för lila grejer nu. Hela shoppingrundan igår så kollade jag efter lila kläder, så som stickade tröjor och tunikor och just nu har jag lila nagellack på mig. Tycker att den färgen är riktigt snygg och därför hissar jag den! :)

ο Svenska Hollywoodfruar
Visst, brudarna är väldigt blåsta och det mesta som Anna Anka säger kan göra en riktigt irriterad och förbannad, men det är ett väldigt underhållande program. Genom att Anna Anka gör som hon gör, lockar ju bara fler tv-tittare. Och tänk att leva ett sån't lyxliv som dom gör, vem skulle tacka nej till det liksom? Jag tycker i alla fall att det är ett väldigt underhållande program och följer det varje måndag på TV3 kl. 21.00. Dessutom så får ni ju bara inte missa - Måndagen, den 12 oktober, kl. 21.00 visas ett extra avsnitt med alla borttagna scener och andra smaskigheter på Hollywoodfruarna. Det får man ju bara inte missa!



ο Kyla
Jag har aldrig varit ett fan av vintern och dess kyla, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Just nu sitter jag inlindad i en filt, med sockar på fötterna och en tjock stickad tröja. Visst, det är mysigt när man får klä på sig en massa varma och mysiga kläder, men jag skulle hellre vilja ha sommar året om och kunna ligga på stranden och sola i den härliga värmen.

ο Tv-programmen på torsdagkvällarna
Det är verkligen ingenting bra på tv:n på torsdagarna. Alla andra dagar i veckan är det bra tv-program på tv:n, men varför inte på torsdagarna? Jag får väl ta och titta på "Mammas pojkar" som börjar kl. 20.00 ikväll då, fastän jag tycker att det verkar vara ett ganska fejkat och dåligt program.

Kommentarer
Postat av: Rezzie

Spring å köp dem! skulle jag ha gjort. haha vi kan gärna byt hår, ditt hår ser inte dumt ut! hehe, haft det bra idag, skratta ihjäl mig i skolan för brandlarmet gick på...Orsaken var att Bf-killarna brände popcorn i mikron så alla fick springa ut, brandmän entrade och allting...Klantiga pojkar! dd?? :)

2009-10-08 @ 18:03:35
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0