Jag är grym på att baka sockerkaka

2009-10-01 15:33:45

I tisdags så var jag snäll och bakade två sockerkakor till mamma. Hon skulle ha ett möte och det var hennes tur att bjuda på fika, så jag hjälpte henne lite på traven.

Och igår så berättade hon att hon hade blivit tillsagd att hälsa, ifrån praktiskt taget alla på mötet, att de tyckte att sockerkakorna var jättegoda och att jag hade varit duktig. Vilket gjorde mig glad! :) Men det som gjorde mig mest glad var att en av kvinnorna, som var på mötet, hälsade att jag var riktigt duktigt Hon kommer från en bagarfamilj, alltså är hon van vid kakor och bröd av bra kvalitet, så det gjorde mig riktigt glad faktiskt! Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag är gryyyymmm på att baka sockerkaka! :D



Kommentarer
Postat av: simone

SV: Jag sitter och tittar på Tyrashow :) vad gör du?

2009-10-01 @ 15:36:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jahwanna

sv:

är bajs förkyld så det är inte så bra.. , sj?

2009-10-01 @ 17:51:12
URL: http://berightthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0