Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig eller om jag vill bli av med dig

2009-10-17 13:36:40

Godmorgon gott folk! Har precis vaknat och just satt mig upp ur sängen. En väldigt seg morgon idag, måste jag säga. Men jag måste rycka upp mig ganska fort, eftersom vi kommer att ha främmande hela dagen. Nu först så kommer min mormor, morfar och morbror hit och sen lite senare så skulle några vänner ifrån Sundsvall komma hit och hälsa på. Så det kommer att vara fullt hus här idag.

Jag har ingen aning om hur min kväll kommer att se ut än, men det visar väl sig...
Vad har ni för planer ikväll då?

Kommentarer
Postat av: ernst

hejsan,ha en trevlig lördag kväll,kram o puss

2009-10-17 @ 19:56:39
URL: http://www.metrobloggen.se/gnoll
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det var jättekul :D

Haha okej, duktig du är :)



Jaa, precis :O Fattar inte hur dom orkar :S

Tack så jättemycket! :D

2009-10-17 @ 20:18:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0