Stay alive

2009-10-18 12:56:53

Gårdagen blev en lugn och härlig kväll istället för en galen utgång (fast det hade inte varit helt fel det heller?!). Kvällen spenderades med A och det var riktigt trevligt! Vi såg bl.a. "Stay Alive" och jag tvingade A att hålla sig vaken, så att jag inte skulle bli FÖR rädd.

Alltså, varför kollar man på en film som man vet att man kommer bli rädd för? Den frågan ställer jag mig alltid när jag sitter och "kollar" på en skräckfilm med händerna för ögonen. Jag hatar skräckfilmer, samtidigt som jag älskar dom. Har ni sett "Stay Alive" förresten? Enligt mig är den filmen faktiskt bra! Tack för en kul kväll! :*


Vad tycker ni om skräckfilmer?


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Jag tycker nog samma som dig. Jag hatar dom samtidigt som jag älskar dom. :)

2009-10-18 @ 17:59:28
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0