Svar från frågestund 2

2009-10-08 18:28:25



FRIDA
Vilken kändis tjej OCH kille tycker du har/är:
a: Finast ansikte? (kroppen räknas inte)
b: Finast kropp? (ansiktet räknas inte)
c: Finast stil?
d: Bra som person och varför?
Svar:
a: Adriana Patridge och Pete Wentz
b: Heidi Klum och Channing Tatum (i She's the man)
c: Blake Lively och Adam Brody
d: Julia roberts, för att hon verkar vara en härlig, glad och jordnära tjej, och Patrick Dempsey, för att han är helt underbar i Grey's. ;)

Vad är dina tre bästa tips för att få ett förhållande att fungera bra? När det känns som det börjar gå utför hur ska man få det på rätt spår igen?
Svar: Jadu, det var en bra fråga. Men du kan ta en titt HÄR angående svar på frågor om relationer. :)

Vad är ditt favoritplagg?
Svar: Just nu är det min svarta skinnjacka som jag vann på apieceofsisters bloppis budgivning. Jag är helt förälskad i den. Den passar till praktiskt taget allt! :)

Använder du torrschampo? Om du gör det, vad tycker du isåfall om det och vilket använder du?
Svar: Jag använder inte torrschampoo. :)

Vill du ha barn, isåfall hur många och ungefär hur gammal vill du va när du skaffar?
Svar: Jag vill antingen ha två eller tre barn och jag vet faktiskt inte hur gammal jag vill vara när jag skaffar. Det enda jag vet är att jag vill ha ett fast jobb och en fast ekonomi innan jag skaffar. :)

Vad lyssnar du på för sorts musik?
Svar: Jag lyssnar på en massa olika sorters musik, men det jag nog lyssnar mest på är nog r'n'b, tror jag. :)

Är du ytlig av dig? När det gäller kompisar, pojkvän, och dig själv?
Svar: Jag vet inte riktigt vad du menar med ytlig i det här sammanhanget, men om det är ytlig som i YTLIG så är jag verkligen inte det.

Har du några fördommar berätta isåfall? Mot ett visst utseende, folkgrupp, åsikt tex. eller nått annat?
Svar: Nej, jag tror inte det :)

Tränar du nånting? Hur håller du dig i form?
Svar: Jag tränar ingenting faktiskt och gör ingenting speciellt för att hålla mig i form. Jag har bra gener, så har aldrig direkt behövt träna för att hålla mig i form. Skulle dock vilja börja träna för hälsans skull, men har svårt att ta tag i det och börja.

Vad är ditt favoritsnacks?
Svar: Just nu är mina favoriter hjärtanchips och center.

Röker/snusar du?
Svar: Jag snusar, tyvärr. BÖRJA INTE!

Har du nångång provat på droger?
Svar: Nej, det har jag inte. :)

Vad gillar du för slags inredning i hemmet? Lägg gärna upp bilder nångång på hur du skulle vilja ha när du flyttar hemifrån :)
Svar: Jag gillar ganska moderna basmöbler, helst vita för att jag tycker det känns nytt och fräscht (som ni kan se HÄR!). Sen göra det mer färggladare genom att använda dekorationer så som kuddar, ljus, lampor osv i färgglada färger. Det är lite svårt att förklara i ord, men att lägga upp bilder på hur jag skulle vilja ha det när jag flyttar hemifrån kan jag jättegärna göra! :) Vilken rolig idé. :) Det blir nog lättare för mig att förklara då också. :)

Hur är du som person?
Svar: Öppen, social, ärlig, nyfiken, envis och omtänksam, bl.a.

Är du svartsjuk av dig i ett förhållande?
Svar: Det beror alldeles på.

När tycker du att pojkvännen har gått över gränsen, med sin kontakt med andra tjejer?
Svar: Det beror helt på vad min pojkvän hade för kontakt med dessa tjejer. Alltså hur väl de känner varandra, vad de gör, om han beter sig annorlunda mot mig runt dessa tjejer osv. Det beror, som sagt, alldeles på.

Vad gillar du för färger?
Svar: Jag tycker om de flesta färgerna, men favoriter är: röd, lila, guld, silver, svart, grå och vit.

Vad kommer du satsa på för kläder i vinter? Jacka, skor tex mm?
Svar: Jag tycker att man ska satsa på kappor, pälsjacka och stora varma vinterjackor, samt overknee-stövlar, boots och uggs. Jag minns när man var yngre och envisades med att använda tennisskor mitt i vintern - det är ett BIG NONO! Riktiga skor är det som är inne och som pricken över i:et - en stor varm halsduk!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Haha okej, det ska jag ;)

2009-10-08 @ 18:45:23
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0