Svar från frågestund

2009-10-02 15:45:13



LINA
1: Har du löshår? Vad använder du för produkter till ditt hår och hur ofta tvättar och klipper du det? Tycker du har fint hår! :)
Svar: Nämen tack så mycket! :) Nej, jag har inte löshår, it's the real deal! Jag använder inga speciella produkter i mitt hår, förutom det vanliga; schampoo och balsam (och då använder jag Sunsilk schampo och balsam). Fast nu har jag köpt värmeskydd också och det jag använder finner du HÄR! Jag tvättar håret kanske varannan dag, ibland var tredje, och det är väldigt olika hur ofta jag klipper mig. Senast jag klippte mig riktigt var i juli (tror jag det var?), men så har jag klippt topparna lite då och då så att det inte ska vara slitet. :)

2: Jag har mest gått runt i mjukisbrallor och sånt, och ska nu köpa nya kl'äder, med lite mer stil. Har du några bra tips på skor och kläder jag kan börja med att köpa? Så man har åtminstone en dags outfit ;) haha!
Svar: Okej :) Hmm.. ja, det beror nog på från person till person, hur man ser ut osv. Det är väldigt svårt för mig att säga vad du skulle passa i, när jag inte vet hur du set ut. :/ Men om du vill så får du gärna skicka en helbild på dig till mig, så jag får se hur du ser ut och så kan jag lättare säga vad du skulle passa skitsnyggt i! :)

3: Vad tycker du om blondinbella, kissie, och kenza?
Svar: Blondinbella - Framgångsrik brud som verkligen har lyckats! Tycker dock att hon har blivit lite tråkig på senare dagar.
Kissie - Väldigt utseendefixerad och kaxig brud, men det är roligt att läsa hennes blogg. :)
Kenza - Verkar vara en härlig och jättesnäll brud! :)

4: Hur många besökare har du per dag?
Svar: Just nu har jag ungefär 100 unika besökare på min blogg, men det går uppåt :) Vilket känns jättekul! :)

5: Läser din familj din blogg?
Svar: Ja, min mamma och min syster läser min blogg :) Och pappa brukar väl kika in på den lite ibland, tror jag. :)



SANDRA
Vad tycker du om läpp/bröst förstoring? Funderar på att göra det...iallafall läpparna.:) Tror du killar, tänker mest på pojkvänner nu, har nått emot det? Skulle du själv kunna tänka dig göra nått ingrepp? :)
Svar: Jag tycker att det är väldigt negativt faktiskt. Visst, du får göra det om du vill, men var försiktig bara! Jag vet faktiskt inte om killar har någonting emot det. Vissa killar tycker säkert om det, vissa killar tycker säkert inte om det. Det är ju olika från killar till killar liksom. Jag skulle inte kunna göra något ingrepp faktiskt. Jag är nöjd med hur jag ser ut. :) Vi alla är födda unika och det, anser jag, är en skönhet för sig.



EMMA
Har du någon pojkvän?
Svar: Nej, det har jag inte :)

Skulle du kunna tatuera eller pierca dig?
Svar: Tatuera mig? JA! Pierca mig? Jag har redan hål i öronen och i naveln. :) Men skulle inte vilja pierca mig nå mer, tror jag?

Vad tycker du om Rihanna och Britney spears, både om deras utseende och musik osv, du ska vara helt ärlig både om negativ och positivt :)
Svar: Rihanna:
Positivt - Hennes stil, hennes frisyr och hennes låtar.
Negativt - Chris Brown dramat.
Britney Spears:
Positivt - Hennes comeback och hennes nyare låtar.
Negativt - Hennes klädval och Kevin Federline dramat.

Kan inte du börja göra videoinlägg också? Skulle vara roligt!
Svar: Jag ska tänka på saken! :)

Är du svartsjuk av dig i förhållanden?
Svar: Lite kanske, men jag försöker att låta bli.

Om din pojkvän, ofta säger att andra tjejer är fina, väldigt ofta, hur reagerar du då? Vilket sätt tror du är det bästa att man reagerar?
Svar: Det beror ju alldeles på hur OFTA han säger det och HUR han säger det. Men om jag själv säger att andra killar är fina, så kan jag ju inte bli sur för att han säger samma sak om tjejer. Men om man känner sig obekväm när han säger det och det ofta, så ska man ju självklart prata med pojkvännen om det så fort som möjligt, helst lugnt och sansat.

Skulle du kunna tänka dig att blondera dig?
Svar: Jag har nyligen gjort slingor i mitt hår och kommer att göra många, många fler, så att jag blir tillräckligt ljus så att jag kan färga det till den färg jag verkligen vill ha. Men att bli helblond, det tror jag faktiskt inte att jag skulle kunna bli.

Vad hette din första riktiga kärlek och hur gammal var du då?
Svar: Min första RIKTIGA kärlek var nog i Anton och då var jag 15 år gammal.

Hur länge tycker du man kan ha skinnjacka innan man ska gå över till vinterjacka?
Svar: Jag vet faktiskt inte. Det beror ju alldeles på vad man själv tycker. Men jag personligen kommer nog att använda skinnjackan in i det sista, men sen när det börjar bli många minusgrader så kommer jag att använda min mysiga och varma vinterjacka ifrån Monki istället.

Vad tycker du om kissie, kenza och blondinbella?
Svar: Se svaret ovan! :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Helt okej pris ju :)

Det är okej här! Själv då?

2009-10-02 @ 16:28:00
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ska precis ta och laga lite mat :) Du då?

2009-10-02 @ 17:15:29
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Det blev tortellini fyllda med basilika, och så en sås med tomat + paprika + haricot verts :) Vad ska du se för film då?

2009-10-02 @ 18:41:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0