090909

2009-09-09 12:03:48

Jag vaknade för bara några minuter sedan och tittade ut genom fönstret och upptäckte att det var ett väldigt knepigt väder ute, vilket det i och för sig är fortfarande. Det blåser så inåt helvete + att molnen rör sig jättesnabbt. Ena sekunden är det soligt, andra sekunden är det molnigt. Mitt rum skiftar mellan ljust och mörkt hela tiden. Det är lite läskigt faktiskt.

Nu ska jag gå ner och äta frukost. Sen ska jag fortsätta små plocka i mitt rum. Blev inte klar med det igår, men alla möbler är på plats, så det kommer inte att ta så lång tid innan jag visar resultatet.

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 18:04:07
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0