Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig

2009-09-17 12:26:30

Jag som tänkte vara duktig och äta en rejäl frukost imorse, i form av mannagrynsgröt, mackor och apelsinjuice, men misslyckades. Vi hade ingen mannagrynsgröt hemma, så det blev bara mackor med ishavsröra och apelsinjuice. Som tur var blev jag mätt i alla fall.

Det ser inte heller ut som att det blir någon shopping-runda i Sundsvall för mig idag. Tråkigt, eftersom jag verkligen sett fram emot det. Får se om vi åker imorgon istället, annars blir det någon gång till veckan. Nu tänkte jag istället rensa min garderob, för det behövs verkligen.

Kommentarer
Postat av: LINNEA KEEN

vet! ;( läget å?

2009-09-17 @ 12:46:50
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/
Postat av: Anniepie

haha va kul! :) När jag brukar rensa min garderob så kan jag hitta precis vad som hellst! :P

2009-09-17 @ 12:57:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: lina

hej, jag är olyckligt kär. jag och en kille blev tillsammans, vi hade det verkligen trevligt och tyckte om varandra! sen plöstligt förändrade han sig, började kalla mig elaka saker, ville inte ha nånting med mig och göra så vi gjorde slut, sen sa han förlåt och att han älskade mig meen ag ville vara i från honom nån vecka nu är han likadan igen, vill inte ha nånting med mig och göra när jag vill komma och prata med han och reda ut för att försöka igen...har du nått tips på vad jag kan göra för att få tillbaka honom? tack för en bra blogg också :)

2009-09-17 @ 13:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0