Fick ett paket idag!

2009-09-11 15:44:10

Som ni kanske har läst i några tidigare inlägg, så krånglade det vääääldigt mycket när jag skulle föra över filmer, musik och bilder från min gamla dator till den nya. Tillslut så tröttnade jag och bestämde mig för att bränna allt på skivor istället. Men såklart så gick det inte att bränna Sex and the City filmen, för det var i något knasigt format så det inte gick att bränna den. Det var den enda filmen som jag verkligen ville ha på DVD, så då blev jag jäkligt irriterad. Då gick jag istället in på Elgigantens hemsida och köpte den där istället för 79 kr. Idag kom den med posten i ett paket, så nu är jag glad.:)



Kommentarer
Postat av: Anniepie

Så nice! Lite pinsamt men jag har faktiskt inte sett Sex and the city filmen än :P haha, är nog den enda som inte har det... men den är bra va? :)

Kram!

2009-09-11 @ 16:59:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0