Från gammal och tråkig till ny och fräsch!

2009-09-07 14:27:02

Jag berättade ju förra veckan att jag hade några små projekt going on, right? Detta är mina småprojekt och detta är vad jag har hållt på med.

Jag har slipat och målat om en spegel och ett litet bord. Spegeln kommer ifrån min farmor och bordet kommer ifrån mormor och morfar. Som ni kanske förstår så är de ganska gamla, men nu så ser dom helt nya ut, tack vare mig. Som ni kanske har märkt så är jag inte så himla förtjust i träfärgat och att jag istället älskar vitt. Vit färg känns så himla fräscht. Så både spegeln och det lilla bordet ser både nytt och fräscht ut, det gillar jag! Detta kommer att passa perfekt i mitt lilla rum-makeover. Ska kasta ut gamla möbler och ersätta dem. Jag har mycket fritid, okej? Här är i alla fall före- och efter bilder. Enjoy!

SPEGELN

Före

Efter

DET LILLA BORDET

Före

Efter

Kommentarer
Postat av: lina

fint det blev :D

2009-09-08 @ 12:41:57
Postat av: Svar; Lina

Tack :D

2009-09-08 @ 14:50:20
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0