Jag längtar, samtidigt som jag gruvar mig

2009-09-23 23:32:23



Ikväll har jag och syrran suttit och kollat på Grey's Anatomy. Kanal 5 visade en repris på de två senaste avsnitten och både jag och Bea grinade floder. Varför började jag kolla på den här serien för? Varför?! Jag grinar, helt seriöst, varje gång när jag kollar på ett Grey's Anatomy avsnitt - det går inte att låta bli. Jag kan grina en gång och jag kan grina flera ggr. Speciellt under dessa två avsnitt som vi såg nu, grinade jag floder.

Visst är det läskigt när man sätter sig in i en serie/film så mycket att när någon dör, så känns det som att det är någon man känner som dör? Så kändes det typ nu, helt sjukt. Har ni också upplevt det? Kollar du också på Grey's Anatomy?

Nu ska jag lägga mig och kolla på Heroes, samtidigt som jag ska ligga och tänka på den kommande tisdagen. Jag längtar, samtidigt som gruvar mig. Vad tror ni att jag ska göra då?

Kommentarer
Postat av: Therese

greys är bäst! :)



hm... uppkörning kanske? ;)

2009-09-24 @ 07:47:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0