Jag tröttnade!

2009-09-07 21:42:59

Efter allt jävla krångel jag har haft med att föra över mina bilder, filmer, serier och musik från den gamla datorn till den nya, så tröttnade jag. Det kändes helt omöjligt att fortsätta försöka om min datornörd till vän inte ens kunde fixa det. Så nu har jag bränt (nästan) allting på skivor istället.

Jag var väldigt nära på att göra såhär efter allt krångel jag haft med min gamla dator

Imorgon blir det till att fortsätta bränna bilder och musik. Sen ska jag ta ut min gamla dator och mitt sminkbord och möblera om totalt. Jag längtar tills allting är klart. Har haft detta hängandes över mina axlar hur länge som helst nu och det ska bli så skönt när allting är klart och jag kan slappna av.

Ens sovrum ska vara ett fridfullt ställe där man verkligen kan slappna av och känna sig som hemma. Det har inte jag kunnat gjort på länge nu, eftersom mitt rum har mestadels sett ut som ett kaos, så jag känner verkligen att jag kommer att kunna slappna av och lugna ner mig så fort allting är klart! Nu: lite varm oboy och twilight.

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jag hade oxå stora problem med min dator igår :P haha kika gärna in och läs inlägget :) haha Kram!

2009-09-08 @ 10:35:58
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0