Back to work!

2009-09-19 10:01:48



Idag är det jobb som gäller, 8-15, och det känns väldigt tungt. Det är tävling idag också, så det är mycket folk här på golfbanan. Tyvärr så känner jag inte för att vara trevlig idag, när jag är så här trött. Jag blir väldigt grinig när jag inte får sova så länge som jag vill, vem blir inte det liksom?

Nu har alla de tävlande gått ut och jag har ingenting att göra. Sitter här nu med en kaffe i min hand. Ja, ni läste rätt! Jag är inte mycket för kaffe egentligen, inte överhuvudtaget faktiskt, utan jag dricker det bara för att jag ska kunna hålla mig vaken. Som tur är har jag min nya Cosmopolitan som jag kan sitta och läsa.

Även att jag kanske måste jobba över idag också, med tanke på att det är tävling och vissa kan vara lite sega på att komma in. Typiskt när man är så här trött, men jag får försöka se det positivt - jag tjänar pengar. Dock vet jag inte riktigt om det blir utgång för mig ikväll. Jag vill, men jag vet faktiskt inte om jag kommer orka. Får väl se hur det blir senare. Nu: back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0