Jag får ta igen det en annan helg

2009-09-19 19:36:24

Fan vad jag jag nästan ångrar att jag inte ska åka in på Stadt ikväll nu. Men eftersom Ken Ring är där, så kommer det att vara packat med folk där. Det är ju så fruktansvärt stort när en kändis kommer till stan här, haha! Visst, det hade varit väldigt kul att se, men folk blir som idioter på dansgolvet. Sist när jag och Emma stod längst fram på TBL så blev det nästan catfight, eller nästan och nästan.. det blev fan det. Random brudar som försökte ta våra platser längst fram, ehee.. na-ah! :)

Skulle vara väldigt kul att träffa folk också, men nej tack! Jag är helt slut i kroppen och jag jobbar imorgon. Så jag får ta igen det en annan helg istället, som till exempel nästa helg eller när Thomas kommer hem. Då blir det en "Välkommen-hem-Thomas"-fest (!) Om två veckor alltså.

Jag pratade med Thomas tidigare idag och jag blev så glad över att höra hans röst. I miss you, dude! ♥ Han är ju på bartenderutbildning i Göteborg, that bastard! Men jag får försöka se det positivt - han kommer att kunna blanda sjuhelsikes drinkar! Längtar tills han kommer hem, för då ska det jävlar anamma firas! Ska vi kanske köra en repris och köra samma slags firande som på min och Chrilles 18-årsfest kanske? Det tycker i alla fall jag låter som en bra idé! - Den där förbaskade baksmällan bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0