Vilket anstängande jobb jag har

2009-09-12 15:33:45

Imorse, inte en lång stund efter att jag hade börjat jobba, fick jag en trevlig överraskning av Sonny. Helt plötsligt så kom han med två hamburgare. En till mig och en till pappa, bara sådär. Det roliga var att jag precis tänkte gå och köpa någonting ätbart, men det behövde jag inte göra då, när jag fick en hamburgare helt gratis.



Runt elva tiden hade jag två timmars hål, så jag gick och joinade Sonny i kiosken. Vi satt och spelade kort och drack cola. Väldigt ansträngande jobb jag har, haha! Får betalt för att spela kort liksom. Men varken han eller jag hade ju någonting att göra när vi inte hade kunder, so what the hell... Fick tiden att gå fortare i alla fall.

Nu är jag hemma och är otroligt trött, samt har ont i ryggen. Ska lägga mig och kolla på Satc-filmen och vila en stund nu tänkte jag. Sen får vi se vad som händer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, jag saknar att jobba i kiosken! :P Rena rama semestern ju :)

2009-09-12 @ 22:53:06
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0