Hemma ännu en lördagkväll

2009-09-20 00:42:19

Ikväll har jag och familjen kollat på två filmer. Först "Wallander - Cellisten", som var helt okej, och sen "Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser" som var gryyymmmm! Har sett filmen den sistnämnda filmen förut, men resten av familjen hade inte gjort det. Och för mig skadade det inte att kolla på den ännu en gång - älskar Joel Kinnaman i den filmen, mhm!

Jobb imorgon igen, 8-15. Det ska jag väl klara av, tycker jag. Jobbar imorgon och nästa helg, sen är jag arbetslös. Illa. Men då ska jag istället ta itu med lite andra grejer, samt leta jobb förstås. Ni får veta mer om det till veckan.

Jag och resten av brudarna i den här familjen har även pratat om att vi ska ta våran shoppingrunda (som inte blev av i torsdags) imorgon, vilket jag blev väldigt glad över. Det jag kommer att sikta in mig på imorgon är den svarta skinnjackan, som jag visade i ett tidigare inlägg, en foundation och skor. Får se vad jag kommer hem med för roligt imorgon. Men som sagt, jobb först. Ska upp om sju timmar, så godnatt alla söta läsare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0