Hudiksvalls marknaden

2009-09-06 23:52:09

Det blev en slags dubbelbokning för mig idag. Jag hade sagt att jag skulle gå med både Ida, Per och C och mamma. Men jag hade ju lovat mamma först, så då åkte jag in med henne. Där inne träffade vi även på Anki, så hon gick tillsammans med oss en stund och kikade.

Det kändes verkligen att man var ut igår, usch. Jag var som en levande zombie på marknaden, helt seriöst. Tyvärr så fyndade jag ingenting. Jag, mamma och Anki konstaterade att det var mycket roligare när man var liten. Man hittade alltid någonting att köpa då och så älskade man att åka karuseller. Visserligen gör jag det fortfarande, men det är inte samma sak längre.

Det var mycket folk på marknaden i alla fall, alldeles för mycket folk ansåg jag. Det gick knappt att ta sig framåt vissa gånger. Dessutom kände jag alldeles för några av dem, så det var inte så kul. Men jag träffade åtminstone några folk jag kände, vilket var trevligt.


Jag, Linnéa och Ida på marknan för två år sedan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0