Mycket negativitet, förlåt!

2009-09-14 00:04:32

Nu tänkte jag lägga mig och somna till "Notting Hill". Det blev en massa tjaffs och krångel, så jag har fixat filmen på ett annat vis nu istället. Även att jag börjar bli förkyld. Vilket förklarar varför jag har frysit som en idiot de två senaste dagarna. Dessa två dagar har jag haft stickade tröjor på mig och halsduk, idag hade jag till och med sockar på mig - och frös fortfarande, fastän det var strålande sol. Samt att jag även ligger och stör mig på vissa personer som jag träffat nyligen. Vad människor det finns alltså! Vissa är sura, vissa är tydligen schizofrena och vissa är falska. Usch... Nu blev det mycket negativitet, förlåt! Imorgon får jag en efterlängtad sovmorgon, så jag hoppas jag vaknar upp som en positiv människa igen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: jo det går väll bra i skolan. Har dock problem med en hel del frånvaro pga av ångest som du kan läsa i bloggen...

2009-09-14 @ 08:16:14
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Emma

mjo men det sjukaste är att akuten eller läkaren vill inte ta in mig på en undersökning. men men what ever.

aj då, du får krya på dig!



visst :) säg till när du lagt till mig.

2009-09-14 @ 12:55:42
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0