Nu är jag hemma igen

2009-09-03 22:09:31

Nu är jag hemma igen, eller ja.. har ju i och för sig varit det i några timmar nu. Men jag har hållt på att dona med lite grejer och kollat på "Ghost Rider" med pappa osv. Nu sitter jag här i sängen och nördar lite, medan syrran sitter bredvid och löser korsord ur min VeckoRevyn. Jag kunde inte klura ut några fler svar, så jag överlät det till min korsordsfantast till syster. Snäll jag är, jag vet! :)

Jag kan tyvärr inte visa bilder på mina småprojekt än, för min blogg krånglar och jag kan inte lägga upp bilder. Är det bara så för mig? Vad håller blogg.se på med egentligen? Det ser bara knas ut för tillfället, några uppdateringar kanske? Wellwell, jag får försöka igen imorgonbitti. Ska försöka komma upp lämplig tid imorgon och som backup, om jag nu råkar stänga av mitt alarm i sömnen igen, så ska mamma ringa och väcka mig. Nu: film!

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Min dag har varit toppen! :) Slutade skolan vid tolv och sen åkte jag till kalmar. Hittade en mini-plattång som du såg på bilden och en film. Jo, min syster har oxå blivit förskyld, men jag har inte blivit smittad än i alla fall :P Haha Kram!

2009-09-04 @ 21:20:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0