Middagen var mitt första mål på dagen

2009-09-30 18:54:14

Har precis ätit middag, så nu är jag mätt och belåten. Det var även mitt första mål på dagen. Imorse, när jag inte kunde äta några rostade mackor (som var det enda vi hade hemma), så drack jag bara ett glas kall oboy till frukost. Så middagen idag var verkligen efterlängtad.

Nu sitter jag och håller på att svara så gott jag kan på alla frågor från min frågesstund. Det är verkligen svårt (!) och det är ju sååå många, så jag kommer inte hinna bli klar tills ikväll tyvärr. Jag ska försöka bli klar tills imorgonkväll! :) Bäst jag fortsätter svara på frågorna nu! :*

Hur har eran dag varit idag? :)

Kommentarer
Postat av: emma

du kan väl lägga ut dom frågor du hinner i kväll, sen tar du resten i morgon och så , blir roligare då :)

2009-09-30 @ 19:19:27
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Min dag har varit bra, hur har din dag varit? :D

2009-09-30 @ 19:26:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: L i N A .

thihi okej , läget annars söti ? 8]

2009-09-30 @ 20:05:33
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: bananaaannnaaa

Vad hände med att det var så viktigt att käka frukost då?

2009-10-01 @ 01:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0