Storm och regnrusk

2009-09-04 14:03:58

Inatt kunde jag verkligen inte sova. Det spöregnade och verkligen stormade utanför fönstret, vilket det fortfarande gör. Hösten närmar sig verkligen med stormsteg. Visst, det är mysigt på hösten när man bara kan sitta inne och kolla på film eller läsa en bra bok, men jag föredrar nog hellre sommar med strålande sol och värme. Vad föredrar ni - sommar eller höst?

Även att jag börjar känna mig hängig. Syrran är hemma från skolan idag, för att hon är dunderförkyld. Hon har säkert smittat mig, den jäveln. Så fort någon säger "förkyld", blir jag praktiskt taget förkyld. Har så fruktansvärt dåligt immunförsvar. Jag har dock klarat mig från förkylning bra länge nu (peppar, peppar!), men såklart så ska jag ju bli det nu till just den här helgen. Suck...

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Hej hej! Haha jag föredrar sommaren såklart! :) Sol, bad, glass och allt annat! Ge mig! :) Annars hur har din dag varit? Kram!

2009-09-04 @ 19:21:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0