Tjej-kväll

2009-09-26 00:40:31

Denna kväll kan sammanfattas med ett ord: ROLIG! Vi åt middag (som var kycklingsallad från pizzerian, mhm!), kollade på idol, snackade lite skit och så spelade vi spel. Vi spelade yatzy, kortspel och "med andra ord".

Roligast var ändå när vi spelade "med andra ord".
Karolina: "Matläggare, vafan är det?!" (Det skulle vara mattläggare)
och:
Jag: "Det finns i hagen, här nedanför!" *pekar mot grannarna*
Karolina: "Ehm... gräs? Stängsel?" (Grannarna har hästar och det vet Karolina, haha!)

Det blev många skratt under kvällen, ojojoj.. Detta kommer att göras om igen inom en snar framtid. Det blev dock inte så många bilder tagna under kvällen, tyvärr. Vi hade så roligt och hade saker att göra hela tiden, så ingen utav oss tänkte på att ta kort typ. Det togs väl några få kort under kvällen, men det var bara ett bra - och det var på spelet "med andra ord" som jag och Karolina vann på (som ni kan se, hehe!)


Jag och Karolina vann, såklart?! Och längst upp till höger ser ni en av min och Karolinas nya vän, haha! Vi satt och tryckte på dem där så att det pep hela tiden under då Bea och Ida skulle försöka förklara för varandra, bara för att jävlar. (a) Det hela slutade med att vi alla fick huvudvärk, haha!

Nu är det läggdags, eftersom jag ska jobba 8-15 imorgon. Det är golftävling imorgon, så det kommer att vara full-rulle där på golfbanan. Vilket är bra, eftersom då går tiden fortare. :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida åkerlund

såklart? wtf!

Det skiljde 4 två eller tre brickor från att vi vann! :D

2009-09-26 @ 11:43:36
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0