Fridaaay!

2010-04-09 17:49:43

Konstig nog så känns det inte som fredag idag, det känns mer som en måndag eller nått. Min dag började i alla fall med att jag klev upp tidigt och åkte in till staden. Där hade jag först körlektion, som gick jättebra, och sen gick jag på stan och köpte lite nödvändigheter.

Nu är jag hemma och sitter och umgås med Madde och Hanna som är på besök. :) De har haft en liten sykurs med mamma idag, kulkul! Nu är det dags för middag och sen får vi se vad jag hittar på. Syrran har ju åkt iväg till Stockholm och kommer vara borta hela helgen, så jag kanske ringer kusin min och frågar om hon har lust att komma hit och umgås. We'll see... nu är det matdags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0