It's getting better and better

2010-04-28 23:32:09

Imorse fick jag en rejäl sovmorgon, vilket var välbehövligt. Efter frukosten var jag snäll och skjutsade in syrran till skolan, samt handlade lite nödvändigheter. När jag kom hem ifrån stan var jag inte alls på bra humör, eftersom vissa personer verkar ha fått sina körkort från flingpaketen?! På kvällen begav vi oss ner till grannen på ljusparty, där vi köpte lite härliga doftljus, åt god tårta och så gosade vi med hennes hundvalpar som var sååå söta! Ska ner dit en sväng igen imorgon, kanske en hundvalp följer med hem om man har tur? :)


Mamma med en söt liten hundvalp.

Kommentarer
Postat av: linneananana

vilka flingor kan man få ett körkort från?

Dom flingorna vill jag köpa!

2010-04-29 @ 16:53:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0